HW NÁROKY

Jelikož všechny 3 díly běží na stejném enginu, nároky na HW jsou víceméně stejné. Jako opravdové minimum pro hraní jedničky je Intel Pentium 4 taktovaný kdekoliv nad 3,4GHz. Dvojka už vyžaduje jako minimum dvoujádro (Na Pentiu 4 10-15FPS), čili je potřeba minimálně AMD Athlon X2 2,7GHz či Intel Core 2 Duo 2.33GHz. Brotherhood je na tom díky skvělé optimalizaci podstatě lépe, ale vzhledem k tomu, že se odehrává na jedné velké mapě bez loadingů, nároky zase vzrostou a jsou v podstatě totožné s druhým dílem. Co se týče nároků na operační paměť (RAM), je u prvního dílu 2GB považováno za minimum pro plynulé hraní. U AC II a AC:B se dá s 2GB vystačit taky, nicméně 4GB je optimum pro hraní v rozlišeních nad 720p. Anvil Engine na kterém všechny 3 (brzy 4) díly poběží je nejvíce náročný na výkon CPU, nikoliv GPU. Největší problém tedy není v grafické kartě, jak se mnozí domnívají, ale v procesoru. Pro plynulé hraní jakéhokoliv Assassina vám stačí stará grafika na úrovni 9800GTX+, GTX260 či z novějších GTX550 Ti. Pokud chcete hrát Assassina plynule, kupujte procesor, ne grafiku.


A jakou lze očekávat HW náročnost u Revelations ? Stejnou, či o 2-3% vyšší než jakou měl Brotherhood.
AC:R bude stejně jako jeho předchůdce na jedné obrovské mapě, což nároky poněkud zvýší, nicméně jako každý rok, dojde k lepší optimalizaci enginu. Obecně lze čekat, že hra náročná nebude a zahraje si ji každý, kdo si zahrál Brotherhood.


(Oficiální HW nároky na AC:R dodám, jakmile budou oficiálně uvolněny.)